[box type=”shadow” ]Uçak Bileti Yurtdışı Bilet Değişim Hattı : (0216) 456 03 83[/box]
[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]Uçak Bileti İzmir Bilet Değişim Hattı : (0232) 988 12 98[/box]
[box type=”shadow” ]Uçak Bileti İstanbul Bilet Değişim Hattı : (0212) 988 14 87[/box]
[box type=”warning” align=”aligncenter” ]Anadolu Jet Bilet Hattı : (0312) 988 14 52[/box]
Uçak Bileti hisseleriyle ilgili olarak 4 hissedar tarafından toplam 14.381.875 adet hisse için tipe dönüşüm başvurusu yapıldı. Esas Holding, 12.194.850 adet Uçak Bileti payı için MKK’ya tipe dönüşüm başvurusunda bulunurken, Ali İsmail Sabancı 874.810 lot, Can Köseoğlu 437.405 lot, Emine Kamışlı da 874.810 lot hissenin borsada satılabilir tipe dönüşümü için MKK’ya başvurdu. Türk hava yolları ucuz bilet hattı.
Halka açık kısmın yaklaşık yüzde 42’si oranındaki başvurunun ardından hisseler 27,30 TL’ye kadar düştü. Yüzde 33,71 oranında halka açıklık oranına sahip Uçak Bileti ‘un dolaşımda 34.480.443 adet hissesi bulunuyor. Ucuz uçak bileti sorgulama.
Sermaye Piyasası Kurulu’nun VII-128.1 sayılı “Pay Tebliği”’nin 15’nci maddesi gereğince, pay senetleri Borsada işlem gören ortaklıkların Kurul kaydında olan ancak Borsada işlem görmeyen statüde pay senetlerinin Borsada satışa konu edilebilmesi amacıyla Merkezi Kayıt Kuruluşu’na Uçak Bileti hisseleriyle ilgili olarak yapılan tipe dönüşüm başvurusuna ait bilgiler KAP’ta yayınlandı. Atlasjet yurtdışı promosyonlu bilet hattı.
Uçak Bileti hisseleri MKK kaydının ardından yüzde 2,49 düşüşle 27,35 TL’den işlem görmeye başladı.
DAHA DÜŞÜK TEMİNAT
MKK’ya yapılan başvuruyu değerlendiren İş Yatırım şu görüşlere yer verdi:
”Esas Holding ve ana ortaklari şirketin halka açık olmayan %14.5 hissesinin kaydedilmesi için MKK’ya başvurdu. Kaydedilecek hisse tutarı aynı zamanda halka açık olan kısmın %43’üne denk geliyor. Kaydedilecek hisse sahipleri ve miktarı sırasıyla: Ali Sabanci -875bin, Can Köseoğlu – 437bin, Emine Kamışlı – 875bin, Kazım Köseoğlu – 437bin and Esas Holding 12.2milyon. Şirketin yaptığı açıklamaya göre, şirket hisseleri gelecekte belirli olmayan bir tarihte yapılması planlanan ikincil halka arz için kullanacak.
Atlasjet havayolları alo bilet hattı numarası. Ancak, hisselerin kaydedilmesi sırasında hissedarlar belli miktarda bir parayı teminat olarak yatırmak zorundadır. Uçak Bileti hissedarları da hisse fiyatı düşükken daha az teminat yatırılacağı için ikincil halka arztan önce bu işlemi gerçekleştirdiler. Ancak, hisselerin kaydedilmesinin bu hisseler üzerinde baskı vadeli baskı yaratabileceğine inanıyoruz. Olumsuz”
0 Yorum Yapıldı